Mijn diensten als VA

Ben jij toe aan extra hulp? Dan heb jij de juiste persoon gevonden! Heb jij een hekel aan administratieve taken of vind je het lastig om jouw mail bij te houden? Dan kan ik je helpen. Zo kan ik je onder andere ondersteunen met e-mailbeheer, agendabeheer en administratie. Weet jij al precies waar je hulp bij nodig hebt? Neem dan contact met me op en dan kunnen we hier samen naar kijken!

Administratie

De meeste ondernemers hebben echt een hekel aan administratieve taken. Maar je hebt geluk, ik vind het juist heel leuk! Ik neem graag administratieve taken uit handen van mijn klanten om hen zo te verlichten met werk. Zo doe ik onder andere;

  • Moneybird inrichten en/of onderhouden, de basis werkzaamheden

  • Offertebeheer zodat jouw bedrijf nog meer kan groeien

  • Facturatie om er voor te zorgen dat jouw klanten je kunnen betalen voor jouw diensten.

Na jaren ervaring met administratief werk heb ik ervaring met:

  • Moneybird

  • AFAS online

  • Navision

  • Exact

  • Synergy

E-mailbeheer

Wel eens een ontplofte inbox? Geloof me, je bent echt niet de enige. Veel ondernemers krijgen tientallen of zelfs honderden mails binnen per week. Logisch dat jij door de bomen het bos niet meer ziet. No worries, I got you! Ik kan;

  • Overzicht creëren zodat jij wel weer de bomen door het bos ziet :) 

  • Jouw inbox bijhouden zodat jij altijd up to date bent 

  • Binnenkomende mails prioriteren zodat jij zo efficiënt mogelijk kunt werken

  • Mails beantwoorden, wel zo lekker toch?

Agendabeheer

Wanneer je het druk hebt als ondernemer is het logisch dat jouw agenda niet altijd netjes en gestructureerd is. Afspraken, to do’s, deadlines en andere zaken die je allemaal moet onthouden.
Ik kan je helpen met;

  • Inzicht creëren in jouw agenda zodat jij meer rust ervaart

  • Afspraken voor je inplannen zodat jij je daar niet druk over hoeft te maken

  • Klantcontact op me nemen zodat alles achter de schermen doorgaat wanneer jij met jouw business bezig bent

Overige werkzaamheden als VA

Naast e-mailbeheer, agendabeheer en administratieve werkzaamheden ben ik ook inzetbaar voor andere werkzaamheden. Zo kan ik jou onder andere ondersteunen met;

  • Plannen en projectmanagement

  • Redigeren van teksten 

  • Onderhouden van een webshop

  • Op zoek naar andere ondersteuning? Dan ga ik graag met je in gesprek!


Daarnaast ben ik ook inzetbaar als tijdelijke ondersteuning tijdens (zwangerschaps)verlof of ziekte. Meer weten over wat ik voor je kan doen? Plan dan vrijblijvend een kennismakingsgesprek in via de contactpagina.

Tarief

€ 60,00 per uur

excl. btw

Dit is exclusief eventuele reiskosten